PlayStation

Review Spellbreak (PS4)

După dezvăluirea sa completă la Gamescom 2020, Spellbreak este aici începând cu 3 septembrie. Acum, ca cineva care disprețuiește destul de mult jocurile Battle Royale, acesta s-a remarcat și mi-a atras atenția. Chiar dacă toată lumea și nanul lor și-au încercat mâna în gen, după ce au văzut Fortnite distrugând portofelele părinților de pretutindeni, tendința încă nu s-a încheiat, pe măsură ce mai mulți dezvoltatori salt pe nebunia nesfârșită. Din fericire, cu această ultimă intrare în scena BR, am un pic mai mult optimism decât am avut anterior față de acest gen populat.

Spellbreak este realizat și publicat de Proletariat Inc. și face câteva lucruri pentru a încerca să iasă în evidență din pachet. Este persoana a treia, în loc de prima și mai degrabă decât să găsească arme mari și să se bazeze pe vehicule pentru a vă deplasa, în această lume sunteți magi care folosesc diferite elemente pentru a face vrăji adversarilor. În mod similar cu Apex Legends, este un BR bazat pe clase și a avea o combinație bună de clase va fi cheia victoriei. A-l numi doar BR este un pic dăunător, deoarece există mai multe moduri care vin în curând, dar de acum este disponibil doar modul trio BR.

Am avut norocul să obținem pachetul de fondatori Champions pentru a obține experiența completă Spellbreak, permiteți-mi să vă spun totul despre asta!

Cu pachetul de fondatori Champions, veți avea acces la câteva skin-uri și ecusoane exclusive. Printre acestea se numără legendarul costum Keymaster, care a devenit pielea mea preferată cu toată gloria sa strălucitoare. Împreună cu aceasta, există o ținută de vânător de bug-uri, câteva patch-uri și câteva ecusoane în joc de purtat cu mândrie pe măsură ce le atașezi la profilul tău.

Cu toate acestea, cea mai mare parte a pachetului este cea de 15.000 de aur pe care o puteți folosi pentru a achiziționa skin-uri, emotii și sărbători ale victoriei în timp ce parcurg ciclul magazinului. A avea această libertate de a alege skin-urile pe care le doriți este extraordinar dacă sunteți cineva căruia îi pasă la fel de bine cât de bine arătați ca și câștigați. Există câteva skin-uri grozave care te fac să te distanți de ceilalți jucători și ai o mulțime de cumpărături, oferindu-ți o mulțime de alegeri unice.

Personal, skin-urile din jocuri nu m-au deranjat niciodată; Nu am cheltuit niciodată bani pentru un joc gratuit, dar aș minți dacă aș spune că nu mă bucur de opțiunile oferite în Spellbreak pentru a mă face să ies în evidență. Totuși, este vorba despre emoții și sărbători pentru mine, a vedea vrăjitorii care fac ipostaze ciudate este doar ceva care mă face să râd.

Aș spune că merită banii? Nu, nu aș vrea. S-ar putea să fie mai bine dacă ați fi fost unul dintre cei care au cumpărat pachetul înainte de termenul limită din ianuarie, ceea ce v-a dat acces la un canal Discord al unui master privat, dar, chiar acum, nu pot justifica cu adevărat banii. Dacă ați cumpăra 13.500 de aur în magazin, este vorba de 79,99 GBP. Pachetul campion este de 99,99 GBP, ceea ce vă oferă niște piei și încă 1500 de aur. Când considerați că achizițiile în joc sunt de obicei de aproximativ 800 de aur, nu mă simt în valoare de 20 GBP în plus. Nici cheltuirea atâtor bani pe un joc gratuit. Sunt mulți bani!

Spellbreak are un stil de artă foarte frumos și plin de culoare, care face ca câmpurile de luptă să se simtă ca și cum ar fi fost smulse dintr-un anime. Setările medievale ale castelelor și satelor de piatră se potrivesc strălucit jocului și arată devastat de război, dar și frumos. Există deșerturi, munți și chiar zone mlăștinoase, care se deosebesc unul de celălalt și vă permit să începeți să învățați harta folosind aceste planuri distincte. Nu este la fel de simplu de învățat ca alte jocuri BR, din cauza lipsei de monumente și repere unice, dar nu este o problemă prea mare, întrucât nu vei trece prea mult fără să te lupți.

De asemenea, harta nu este nici pe departe atât de mare ca alte BR-uri, deoarece numărul cel mai mare de jucători este doar 42, dar funcționează bine și, în general, pare a fi ritmat suficient de mult pentru a fi explorat, dar nu prea mult pentru a te plictisi între lupte.

Designul sunetului este ceea ce ajută cu adevărat. Fiecare clasă are sunete distincte pe care le recunoașteți instantaneu, astfel încât să știți cu ce elemente vă confruntați. Aceste sunete vă permit să vă reglați stilul de joc în mod corespunzător, așa că, dacă auziți un îngheț înclinat în spatele vostru, știți că este mai bine să vă apropiați cât mai mult de ele.

So, what’s the actual game like? To start off with you’re dropped into a tutorial and taught the basics of spellcasting and protecting yourself. You’re then free to drop into your first match. As with Fortnite, that other colourful BR no one has heard of, you can pick up and store health potions and shields to recover in between fights. The game also fundamentally works the same in terms of its rules. As time progresses, the “circle” gets smaller in which you can live in without taking damage. In your group of 3, you must battle to be the last team surviving.

Deci, cum funcționează totul? În mod similar cu Apex Legends, alegeți o clasă de spellcaster înainte de fiecare joc. Fiecare clasă are puteri elementare diferite și atacuri specifice pe care le poți folosi. De exemplu, am încercat toate clasele, dar am favorizat clasa „îngheț”. Cu aceasta, poți convoca un inel de gheață în jurul tău sau poți folosi arcul de îngheț pentru a deteriora adversarii de departe. Când trageți, săgeata dvs. creează, de asemenea, o cale înghețată pe podea, permițându-vă să alunecați de-a lungul ei și să traversați distanța rapid. Variația claselor este uimitoare. Există 6 clase din care să alegeți și fiecare dintre ele se simte foarte distinctiv în stilul lor de joc. Clasa Frostborn favorizează distanța, dar există clase care au opusul și totul între ele. Clasa furtunii (vântului), de exemplu, este un alt favorit al meu. Este mai bine pentru bătăliile de aproape cu o tornadă care prinde inamicii în interior sau cu o rafală rapidă de atacuri decât poate provoca daune bune celor care se apropie suficient.

De asemenea, merge un pic mai adânc de atât cu un mecanic care este cu adevărat interesant și nou pentru gen. Pe măsură ce fiecare inel / furtună / cerc (cum preferați să-l numiți) se închide, clasa dvs. crește. Cu fiecare nivel care crește, înveți o nouă abilitate care îți poate oferi mici bonusuri care nu sunt drastice, dar care pot transforma cu siguranță o situație în favoarea ta. Evident, fiecare primește propriile bonusuri, dar este un mecanic interesant, care permite o profunzime ceva mai mare în ceea ce privește stăpânirea fiecărei clase. Faceți cunoștință cu fiecare upgrade de nivel și veți domina concurența.

Ultimul lucru care condimentează lucrurile este capacitatea de a avea o a doua clasă echipată la un moment dat. Aici lucrurile devin cu adevărat interesante și face ca Spellbreak să se simtă cu adevărat unic. La clasa pe care ați ales-o, trebuie să vă țineți de mâna „principală”. Cu toate acestea, la mâna a doua, puteți schimba acea clasă la orice doriți, atâta timp cât veți găsi mănușa pentru aceasta în fiecare joc. S-ar putea să favorizați o clasă pe distanțe lungi, dar este întotdeauna util să aveți opțiunea de a avea și una mai scurtă, astfel încât să vă puteți apăra în mod corespunzător. Pe măsură ce explorați, puteți găsi diferite rarități ale mănușilor care sunt codate în culori în modelul obișnuit de codificare a culorilor jocurilor video. Deci, dacă găsiți un mănuș epic pentru fiecare braț, râdeți și veți avea daune nebunești.

Mișcarea din acest joc se simte și ea fantastică. Puteți zbura în rafale (stil jetpack) și plasați în timp ce vă propuneți să faceți fotografii. Harta este surprinzător de verticală în locuri care adaugă o anumită strategie la poziționare și la cursuri, astfel încât să înveți să zbori corect este o necesitate. Mecanica mișcării este făcută și mai distractivă prin adăugarea de rune pe care le puteți găsi pe câmpul de luptă.

De exemplu, există o rună de zbor care vă permite să vă înălțați pe cer cu o viteză mult mai mare pentru a câștiga sau a închide distanța, sau există, de asemenea, o rună care vă permite să sari sus în cer ca o câștig de poziție sau ca o evadare rapidă. Desigur, există și multe alte opțiuni, unele nu sunt legate de mișcare, dar vă voi lăsa să descoperiți singur restul (runa de sânge a lupului este deosebit de utilă).

Este doar un alt strat care adaugă experiență și face ca fiecare meci să se simtă diferit și incitant.

Este foarte util să ai un amestec bun de rune în echipa ta. Dezavantajul tuturor acestor abilități este aspectul controlerului. Am experimentat cu toate opțiunile de control pe care vi le oferă jocul și, deși m-am hotărât pe una, tot nu mi se pare natural. Există o mulțime de butoane de reținut și pe un controler, pur și simplu nu se simte la fel ca pe o tastatură. Merită să te joci cu ei pentru a-ți selecta propriile preferințe în timpul antrenamentului, întrucât durează ceva timp să te familiarizezi. Zborul, controlul a două mănuși cu două abilități fiecare, mișcarea și având o rună în același timp este mult pentru un controlor.

Deci, ce zici de echipa ta? Acolo devine și mai interesant. Puterile elementare pe care le utilizați pot fi folosite pentru a crea un fel de fuziune a elementelor. Ai aruncat o imensă pata toxică asupra adversarilor? De ce nu i-a dat coechipierului tău foc cu clasa lor de piromancer? Ai o furtună în rândurile tale? Chiar mai bine, pune-i să arunce o tornadă pentru a-ți prinde dușmanii în noua ta creație monstruoasă. Acum aveți o blobă cu foc toxic care poate provoca daune imense adversarilor în timp ce aceștia sunt biciuiți de o tornadă și nu se pot mișca.

Aici se simte cu adevărat că Spellbreak este cel mai bun. Când toată lumea își folosește clasele preferate pentru a combina elemente și a crea combinații puternice pentru a-i învinge pe ceilalți. Unele elemente nu pot fi combinate, dar există suficiente variații pentru a nu vă simți limitați și face ca o luptă cu adevărat șocantă, turbionară royale (da, să se refere la o tornadă de tunete pe care o puteți face).

Dacă dai jos un inamic, trebuie să te apropii de globul care rămâne pe corpul lor și să-l „exilezi” înainte ca un coechipier să-l reînvie în același mod. Totul despre Spellbreak încurajează jocul în echipă, ceea ce este fantastic și, sperăm, încurajează oamenii să rămână împreună. Cu siguranță merită să le spui prietenilor tăi să descarce jocul și să participe ca o echipă de trei persoane, doar pentru a vedea ce combinații nu le poți obține altceva. Dacă sunteți îngrijorat de coechipierii aleatori care zboară de la dvs. atunci când generați (nu sunteți sigur dacă sunteți prieten sau dușman), există o modalitate de a rezolva acest lucru aici, puteți forța aliații să apară cu dvs., astfel încât să nu existe confuzie, o caracteristică pe care o iubesc absolut.

Totuși, ceea ce voi spune este că există câteva părți nedezvoltate care ar putea face cu îmbunătățirea. De exemplu, există un sistem de ping pentru a comunica cu echipa dvs., dar este foarte limitat la un punct simplu, marcând fie o locație, fie un inamic, astfel încât utilizarea chat-ului vocal este cu siguranță necesară. De asemenea, nu vă puteți revigora colegii de echipă după ce au fost exilați, ceea ce poate fi frustrant deoarece acesta este un joc care necesită pe deplin joc în echipă. Nu vor fi victorii 1 v 2 sau 1 v 3 în Spellbreak, vei fi distrus. Lipsa acestor două caracteristici este o mare decădere și sper că vor fi adăugate într-o anumită calitate în viitor.

În Warzone, de exemplu, puteți cumpăra colegi de echipă înapoi și în Apex Legends puteți colecta baliza prietenilor dvs. și o puteți folosi pentru a-i aduce înapoi în punctele de reproducere. Fără aceste funcții, rămâneți cu o experiență care se simte puțin incompletă – dar acest lucru ar putea fi ușor remediat cu viitoare actualizări. Nu trebuie să copieze alte jocuri BR, ci doar să folosească aspectele lor de succes ca inspirație pentru a-și îmbunătăți propriul joc, ceea ce cred cu adevărat că Spellbreak ar putea fi.

Noi jocuri Battle Royale par să apară în fiecare săptămână – tocmai în ultima lună am avut și Hyperspace. Acestea fiind spuse, Spellbreak este cel mai distractiv pe care l-am avut în gen de când am încercat prima dată Fortnite. Mai are încă un drum lung de parcurs pentru a se dovedi cel mai bun BR de acolo, dar cred că începe ca fiind cel mai puternic din prima zi până acum. Jocul său este rapid și distractiv, atacurile bazate pe echipă și sistemul de mănuși sunt inovatoare și satisfăcătoare, iar sistemele de clasă adaugă o mulțime de motive pentru a reda și practica. Este un joc cu adevărat solid, care se simte cel mai bine atunci când joci ca echipă, ceea ce nu este întotdeauna cazul când vine vorba de BR.

Spellbreak face suficient pentru a se distinge cu adevărat în gen și este probabil lupta mea preferată Royale acolo chiar acum. Dă-i o piesă, cine știe, ar putea fi doar reîmprospătarea genului pe care l-ai căutat.

Mai Multe