Mobile

Review Pascal’s Wager

Dacă ați așteptat echivalentul mobil al Dark Souls, așteptarea dvs. s-a încheiat. Pariul lui Pascal de către Giant Global a aruncat jucătorii într-o lume întunecată și dezolantă. Este un titlu de acțiune extrem de palpitant, cu o grafică 3D superba, care provoacă jucătorii cu o luptă intensă, punând ființe terifiante într-o încercare de a readuce lumina în lume.

Wagerul lui Pascal se împrumută foarte mult atât din seria Sufletelor, cât și din jocuri precum Nioh. Îți croiești drum prin medii trădătoare și încearcă să ajungi la următorul altar. Jucătorii pot dedica fragmente osoase, pe care le veți acumula în timp ce explorați, pe un altar pentru a se ridica la nivel. Când crește nivelul, vei obține un punct de atribut pe care îl folosești pentru a actualiza o statie, cum ar fi vigoarea sau puterea. Altarsele sunt, de asemenea, unde se merge la poți meșteșugărești și se odihnesc. Odihnirea vă permite să vă vindecați complet, totuși, luând o altă pagină din manualul Dark Souls, odihna face, de asemenea, ca toți dușmanii să se reînvie. Prin urmare, cel mai bine este să nu vă odihniți dacă nu aveți nevoie de o vindecare.

Spre deosebire de inspirația sa, Pariul lui Pascal este scufundat în niveluri distincte accesate prin harta rulotei. În timp ce îmi plăcea lumea interconectată a Dark Souls, încercarea de a naviga o lume atât de complexă prin intermediul mobilului ar fi fost descurajantă.

Povestea lui Pariu lui Pascal este un pic dificil de urmărit la început, întrucât decupajele timpurii nu par să explice prea mult. Odată cu apariția soarelui, Colosii sunt singurele surse de lumină. Aceste creaturi uriașe emit suficient de puternic pentru a dispersa ceața întunecată cunoscută sub numele de Sendril. Oamenii urmăresc colosii în jur, deoarece supraviețuirea lor depinde de a rămâne în lumină. Pe tot parcursul jocului, vei lupta cu marmura, care sunt creaturi care au fost îmblânzite de Sendril. Începeți jocul ca Terrance, căruia îi este încredințat să găsească miticul Colosal Grave, gândit a fi ultima speranță a umanității.

Pariul lui Pascal vă permite să vă schimbați perfect între cele două personaje jucabile, ori de câte ori nu sunteți implicat în luptă. Terrance este un domn mai în vârstă, care se bazează pe sabia sa pentru a distruge dușmanii. Apoi, există Norwood, o figură misterioasă care poartă o mască de aur. În ciuda faptului că are un singur braț, Norwood este un luptător formidabil care folosește un sicriu pe un lanț ca armă. Comutarea între cele două este simplă; trebuie doar să atingeți pictograma personajului.

836/5000Combaterea este componenta cheie a Wager și Giant Global reușește să facă sistemul său de luptă simplu, dar provocator. Indiferent dacă joci ca Norwood sau Terrance, lupta depinde de un amestec de atacuri ușoare și grele. Atacurile ușoare sunt mai rapide, dar daunează mai puțin. Evaziunea este esențială, mai ales în timpul luptelor șefilor. În timp ce există un buton de blocare, pentru atacuri mai grele este bine să folosești Dodge. De asemenea, puteți cumpăra cuțite aruncând care vă permit să atacați de la distanță. Terrance și Norwood au diferite statistici și tehnici de luptă. Astfel, există anumiți dușmani că Terranța va avea o perioadă mai ușoară învingătoare și invers. În timpul luptei, stați cu ochii pe rezistența voastră. Dacă rămâneți fără rezistență, va trebui să așteptați să se reînnoiască, ceea ce nu durează mult. Cu toate acestea, în mijlocul luptei, o pauză de moment poate fi viața sau moartea.

Stamina nu este singurul lucru de care trebuie să fii atent când stai în luptă. Luând o pagină de la H.P. Jocurile inspirate de Lovecraft, cu cât petreci mai mult timp în lupta cu căsătoria, cu atât starea de sănătate scade. Când starea de sănătate scade sub un anumit prag, personajul tău devine anormal. Dacă starea de sănătate scade și mai departe, personajul tău va deveni anormal de lunatic. Când personajul tău este în stare anormală sau lunatică, căsătoria este mai puternică și deseori va debloca noi mișcări de luptă.

Fiind personaje cu efecte anormale diferit. Când Terrence este anormal, starea sa maximă de sănătate este redusă și el nu mai poate evita continuu, în timp ce rezistențele lui Norwood scad la jumătate. Din fericire, înlăturarea unei poțiuni Sanity sau două îți vor reveni personajul în foarte mult timp. Cu toate acestea, menținerea stării de sănătate scăzute are beneficiile sale – jucătorul primește recompense mai bune pentru a bate un inamic în timp ce în aceste stări diminuate. Este un concept interesant și mi-a plăcut provocarea suplimentară pe care anormalul o aduce la masă.

Wager de Pascal este o aventură epică și, sincer, cel mai tare titlu pe care încă îl experimentez pe Android. Combaterea este antrenantă și căsătoria sunt dușmani temători. În timp ce povestea este un pic confuză, face ca jocul să se simtă mult mai misterios.

Mai Multe