Mobile

Review Epic Summoners 2

Un joc de roluri inactiv dezvoltat de FT Games, mecanicul central al jocului Epic Summoners 2 implică construirea unei petreceri cu personaje diverse și întinderea lor în fața unei echipe opuse, în egală măsură. Destul de simplu, nu?

Cu un stil grafic foarte slab deosebit de atractiv, jocul reușește să reușească acolo unde alte RPG-uri Gacha nu reușesc. Deține aceleași neajunsuri ca acele jocuri – un număr superfluu de meniuri, o supraabundență a mini-jocurilor, o selecție confuză de valute și un aflux neîncetat de personaje noi pentru a nivela și adapta – dar, într-un fel, aceste caracteristici nu par obositoare sau frustrant. Mecanica gameplay-ului care ar putea fi întrerupători de tranzacții într-un alt titlu este, dintr-un motiv inexplicabil, care nu este atât de insupportabil în Epic Summoners 2.

Jocul oferă o serie de lucruri de făcut și pot mânca cu ușurință ore întregi din timpul tău … într-un mod plăcut. La prima scufundare am fost un pic dezamăgit să realizez că nu îți controlezi petrecerea. Îți înarmați luptătorii și îi nivelați, dar nu aveți informații despre cum se comportă în luptă. În calitate de jucător tradițional RPG, am găsit acest lucru frustrant, mai ales atunci când petrecerea mea ar ignora un inamic în pragul morții și să se îndepărteze fără minte de un inamic cu sănătate deplină.

Cu toate acestea, am văzut curând logica din spatele acestei alegeri de joc. Bătăliile sunt în timp real și sunt accelerate; puteți chiar să le grăbiți sau să le săriți în întregime. Ar fi imposibil să controlați individual șase sau șapte membri de partid în același ritm. Așa că am început să mă bucur să privesc cum se joacă lucrurile, în mod similar cu modul în care mă arunc. Ați setat totul, lăsați mingea să se rostogolească și sperați la cele mai bune.

Un alt lucru pe care am ajuns să îl apreciez este vasta selecție de personaje. Ca și în cazul multor jocuri similare, veți avea o multitudine de unități din care să alegeți. Veți achiziționa în mod constant altele noi, după ce tocmai ați scos toate resursele pentru a nivela pe altcineva. Este o soluție justificată de resurse și o modalitate de a menține echilibrul economiei jocurilor. De asemenea, este frustrant.

Dar, din nou, ceea ce ar fi o declanșare într-un alt joc nu a marcat experiența în acest joc. Am colectat personajele mele, le-am nivelat pe cele care m-au atras și am ignorat restul. Chiar m-am îndrăgit de cei pe care i-am folosit cel mai des și am măcinat fericit ore întregi pentru a-i face cât mai puternici.

La fel ca în cazul multor jocuri de acest fel, Epic Summoners 2 oferă o cornucopie de lucruri pe care să le facă jucătorii. Există bătălii de breaslă cooperativă în care toți membrii își croiesc drum prin lupte din ce în ce mai dificile, în speranța obținerii la final a pieptului comoară. Meciuri PvP cross-breaslă, luptă PvP cu un singur jucător, șefi care sunt învinși în colaborare cu jucătorii de pe lista prietenilor și câteva alte opțiuni care completează modurile de luptă multiplayer.

Apoi, aveți un număr aproape inutil de opțiuni de joc cu un singur jucător, fiecare găsit (sau pierdut) în propriul meniu. Poarta aventurii oferă bătălia standard după luptă, care vă permite să vă nivelați avatarul și să câștigați piepturi de jaf. Dragon Tower este o manie de lupte din ce în ce mai dificile împotriva partidelor ostile care conțin un inamic deosebit de puternic. Cubul Magic este încă o manevră, de data aceasta împotriva unui singur dușman care păzește o cantitate tentantă de jaf. Odată ce l-ai bătut pe șeful tău, treci invariabil în fața unuia mai dur. Și în Expediție, îți faci din nou drum prin bătălii cu dificultăți progresive, de data aceasta urcând pe un turn mai degrabă decât să te miști pe orizontală.

Fiecare dintre aceste mini-jocuri sunt în esență aceeași luptă cuplată într-un ambalaj diferit. Dar învelișul îi face să fie suficient de diferiți încât să fie distrați fiecare în felul lor. Unele dintre variații sunt implementate în așa fel încât să se simtă unice, chiar dacă nu. Abia când vă dați seama că faceți cu adevărat același lucru din nou și din nou, doar cu ușoare schimbări, deziluzia începe să tragă. Pentru mine, a durat aproximativ patru zile.

Odată ce vălul s-a ridicat, nu am putut să-l trag cu succes înapoi peste ochi. Crede-mă, am încercat. Îmi doream acel fior inițial înapoi. Unii jucători pot primi câteva săptămâni sau chiar o lună de distracție din joc. Dar am observat că aproximativ jumătate dintre persoanele care m-au invitat să fiu prietenă când am început să joc nu au mai accesat pe rând odată cu trecerea zilelor.

Care este această formulă magică care face ca Epic Summoners 2 să iasă în evidență de mulțimea de doppelgangers de pe piață? Poate este stilul de artă chibi foarte agreabil. Poate că pur și simplu fiecare minigame fundamental similar este suficient de diferit pentru a ascunde repetitivitatea. Oricare ar fi, face din Epic Summoners 2 o excepție rară, ceva care este o bucurie de jucat, cel puțin temporar, și un titlu mai mult decât demn de a fi în deplasare câteva ore sau săptămâni.

Mai Multe