Hardware

Review Carcasă Vener Pro Gamer pentru Nintendo Switch Lite

Te consideri un jucător profesionist? Venom a lansat un nou accesoriu doar pentru tine și se mândrește cu o mulțime de caracteristici pentru care vor avea nevoie jucătorii! (și oamenii îmi plac cu mâini mari sau probleme care dețin un Nintendo Switch Lite pentru perioade mari de timp). Alăturați-ne alături de noi, în timp ce descoperim ce este în magazin cu cazul nostru pentru gamă Venom Pro pentru Nintendo Switch Lite Review.

Conținutul cazului Venom Pro Gamer:

– Cauza Pro Gamer.
– Șervețele umede și uscate.
– Ștergerea pânzei de ecran.
– Protector de ecran din sticlă temperată.

Cazul este excelent, sunt extrem de impresionat de modul în care se potrivește. Am avut câteva cazuri și au avut întotdeauna o problemă de acoperire a butoanelor sau a porturilor. Carcasa Venom Pro Gamer este din cauciuc în exterior și solid pe spate, dar nu are acoperiri deloc pentru butoanele de umăr și este un astfel de schimbător de jocuri! Vechiul meu caz ar apăsa automat butoanele de umăr și ar face jocul greu, dar nu aici. Carcasa Pro Gamer are decupaje pentru toate părțile pe care le-ați dori, cum ar fi cardul de memorie, orificii de aerisire, priză pentru căști, etc. Carcasa reală se fixează pe consolă și este un doddle care trebuie să se potrivească și să se elimine. Decupajul plus grosimea carcasei înseamnă că nu veți apăsa accidental butoanele de alimentare sau de volum, astfel încât un alt plus. Partea din spate a carcasei, așa cum s-a spus, este solidă și adaugă mânere de control sub butoanele umărului, făcându-l să se simtă mai mult ca un controlor în mâna ta. Între cele două prinderi este o unitate de carcasă care poate ține patru jocuri și se poate bloca în loc. Este o idee mișto, dar blocarea carcasei jocului este una dintre cele care necesită un pic de forță și crezi constant că o vei rupe. Dacă nu-și va întrerupe jocul, dar înseamnă că v-ați putea pierde jocurile.

Așa cum este și în prezent, protectorul de sticlă este obligatoriu, dar este, de asemenea, foarte ușor de montat. Aveți un set de ștergere umedă și uscată pentru a vă asigura că ecranul dvs. este clar și deoarece protectorul este sticlă temperată, înseamnă că nu va crea bule pe ecran! Pentru întreținere și întreținere ulterioară, veți obține o ștergere a cârpelor.

+ Pro:

• Carcasa este ușor de montat și îndepărtat.
  • Protectorul din sticlă este ușor de montat și este livrat cu șervețele.
  • Adăuga mânere de stil controler la consolă.
  • Poate ține cartușe cu patru jocuri cu tine.
  • Carcasa nu afectează partea anterioară a consolei și nici nu acoperă butoanele de umăr.
  • Încetează apăsările accidentale ale butoanelor de alimentare și de volum.

- Contra:

• Închizătorii de pe suportul de joc nu sunt ideali și necesită un pic de forță.
  • Mânerele consolei nu sunt cauciucate sau chiar texturate.
  • Nu am primit un autocolant Venom cu acesta!

Carcasa Venom Pro Gamer Pentru Nintendo Switch Lite face să pară că este doar pentru jocuri, dar nu este cazul (intenționat). Pentru mine, un bătrân cu mâna mare mi-a permis să țin confortabil consola mai mult decât de obicei. În orice caz, este ușor de montat și de fixat și de fixat cu ușurință datorită carcasei cauciucate, singurele părți din plastic solid ale carcasei sunt părțile din spate. Aceste părți din spate sunt suporturile de control și de control pentru patru jocuri, care ridică spatele, astfel încât să stea mai natural în mâinile tale. A avea un protector de ecran cu acesta înseamnă că Nintendo Switch Lite este acoperit pe toate fronturile! Acum, după ce am folosit acest caz pentru o perioadă, am descoperit că este într-adevăr confortabil, mi-a plăcut cât de puțin imobiliare au luat cazul în fața consolei și cum nu a afectat nasturii de la umăr. Ideea de prindere a controlerului a funcționat, dar ar fi mai bine dacă mânerurile în sine ar fi transformate în text sau ca de cauciuc, dar totuși este în regulă. Partea de deținere a carcasei jocului este o idee îngrijită, dar clasarea mă tot simte cu teamă, îmi fac griji de fiecare dată când trebuie să-l deschid, are nevoie de un bot de forță și această forță ar putea rupe cu ușurință clapeta și apoi, sigur, clipurile jocului va ține jocul, dar orice lovitură unghiulară amuzantă ar putea disloca jocul, iar plus capacul carcasei acoperă ușor difuzoarele / aerisirile din spate și este doar enervant, mai ales după câtă grijă am fost la celelalte decupaje. În general, este un caz real și bun și, în ciuda faptului că este numit Pro Gamer Case, este pentru toți.

Mai Multe

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *