PC

Microsoft Flight Simulator – Bucuria eliberatoare a zborului

Revizuirea unui joc precum Microsoft Flight Simulator este o sarcină grea. Principala problemă cu care se confruntă un recenzor este faptul că nu este un joc cu adevărat. Este o experiență, o recreare a unei activități care a fost de aproximativ 100 de ani într-o formă sau alta. Acesta nu este un titlu care dorește să atingeți un punct final, să cuceriți o poveste sau să obțineți punctaje de realizare (deși există realizări pentru cei care le doresc), acesta este un titlu care vă dorește doar să faceți. Microsoft Vols Simulator este, la baza ei, un titlu care dorește să experimentezi bucuria la ceea ce mulți visează, dar doar câțiva obțin, și asta este bucuria zborului.

Istoria mea cu simulatoare de zbor este destul de subțire. Ultima mea experiență cu una a fost la începutul anilor 90, când au venit 50 de dischete și aveau un manual cu dimensiunea paginilor galbene. A fost descurajant și doar cei mai dedicați piloți potențiali au trecut vreodată prin curba masivă de învățare. Așa că înțelegeți de ce am fost puțin înțelegător în ceea ce privește scufundarea în Microsoft Flight Simulator. Din fericire, grijile mele au fost nefondate, întrucât Microsoft și-a dat seama cu înțelepciune că nu toată lumea dorește să fie un pilot Ace, unii vor să croiască doar cerul, după cum se consideră potrivit și au inclus o serie de asistențe și ghiduri pentru a ajuta pe toți de la cel mai nou pilot la un real -mund cer jockey. Există o gamă masivă de setări pentru modificare și tutoriale pentru a fi explorate pentru a vă asigura că experiența este adaptată nivelului dvs. de abilități și plăcere. Acestea fiind spuse, au fost încă câteva ocazii cu care m-am simțit pierdut cu privire la ce să fac și a trebuit să merg pe Google câteva răspunsuri, însă, având în vedere complexitățile zborului unui avion, dezvoltatorii s-au descurcat excepțional de bine în crearea unui titlu care să fie cel mai mare posibil. public.

Citeste si  Apex Legends sezonul 6 sugerează că nici măcar cerul nu este limita pentru ambiția astronomică a Respawn-ului

Odată ce am petrecut ceva timp m-am obișnuit cu elementele de bază în care m-am scufundat. M-am ales cu un avion bun, mi-am setat zborul de la Sydney la Brisbane și m-am dus la cer. Am zburat în timp real pe tot traseul, apărând doar pilotul auto când a apărut nevoia de susținere sau am auzit chemarea naturii. Mi-a luat puțin peste o oră pentru a finaliza călătoria, zburând peste un detaliu australian extrem de detaliat pe tot parcursul. A fost ceva vesel în această activitate, ceva senin. Nu este o sarcină pe care mi-aș dori-o să o fac în fiecare zi, dar este cu siguranță una care ar atrage atunci când vreau doar să scot în zonă, să ascult câteva melodii și să fac zonele înapoi pentru a lupta cu vremea rea ​​sau a ateriza cu avionul. Vorbind despre aterizarea avionului, aceasta este singura componentă cea mai satisfăcătoare pentru Microsoft Flight Simulator. Am jucat tot weekendul și am încă un sens imens de realizare de fiecare dată când aterizez. Este clar că dezvoltatorii au înțeles acest sentiment, deoarece există chiar un mod de provocare de aterizare care îți testează abilitățile prin aterizarea diferitelor aeronave pe diferite aeroporturi, în condiții meteorologice diferite, alocând un scor în funcție de modul în care te descurci. În ceea ce este aproape singurul element „de joc” al titlului, scorurile sunt urmărite pe un clasament mondial, astfel încât să puteți observa cum se compară aterizarea dvs. cu piloții de pe tot globul.

Sunt sigur că acum știți, dar Microsoft Flight Simulator este un turneu de forță tehnic. Nu exagerez în niciun fel când spun că aceasta este singura realizare tehnică cea mai impresionantă pe care am văzut-o în jocuri de când Crysis mi-a topit computerul în acei ani în urmă. Este greu de precizat cât de uimitor se adună toată tehnologia pentru a spori și mai mult bucuria zborului. De la vremea în timp real, de pe tot globul, la reperele și aeroporturile incredibil de detaliate, la recrearea uimitoare a avioanelor în sine, nu există nimic în acest joc din punct de vedere tehnic care să nu impresioneze. De exemplu, aseară am decis să urc într-un Cessna, să decolez de pe aeroportul Canberra și să încerc să îmi găsesc casa (aproximativ 15 minute cu mașina). Am fost dus la aeroport noaptea și a fost un vânt de est, cu o ploaie ușoară. Destul de sigur, când am ieșit în afara casei mele pentru a verifica dublu, a fost un vânt de est, cu ploaie ușoară. Dacă acest lucru nu este suficient pentru a vă impresiona, atunci nu sunt sigur ce va face. Apropo, mi-am găsit casa, deși nu părea de fapt casa mea, doar o grafică standard a unei case, dar totuși foarte fain.

Citeste si  Wasteland 3 - Să trăiești în apocalipsa nu a fost niciodată atât de distractiv

Zborul cu un avion este o provocare tehnică. Fiecare avion este diferit și există o mulțime de sisteme, apeluri și setări pentru a-ți duce capul, dar Microsoft Flight Simulator face unele lucruri foarte inteligente pentru a te ajuta. Setările și indicațiile de dificultate menționate anterior sunt un exemplu, dar poate cel mai inteligent lucru pe care îl face este să folosești un al doilea monitor în mod inteligent. Vizionarea hărților, contactarea turnurilor de control a aeroportului, jocul cu aparatul foto pentru a face imagini surprinzătoare și a verifica planul dvs. de zbor, toate oferă o fereastră mică separată pe ecran, ocupând un spațiu valoros pentru ecran. Așadar, în loc să deschideți și să închideți în mod constant aceste ferestre, puteți pur și simplu să le extindeți și să le trageți cu mouse-ul pe al doilea monitor. Este o lovitură de geniu din partea dezvoltatorilor și mi-a permis să am toate aceste informații importante disponibile în orice moment.

Controlul avioanelor în zbor este, de asemenea, ceva provocator, dar unul care nu este insurmontabil cu echipamentele de joc standard. Microsoft Flight Simulator acceptă o gamă completă de stick-uri de zbor, pedale și suplimente, dar acestea nu sunt necesare. Am constatat că zbura perfect cu un controler Xbox One și folosind tastatura și mouse-ul pentru comenzile suplimentare care nu i-au putut fi mapate. Atunci când controlați diferitele avioane este uimitor diferențele pe care le puteți simți prin feedback-ul zgomotos al controlorului. Cessna ușoară și plină de mâncare pe care o înveți în zguduitori și zgârieturi pe tot parcursul zborului, în timp ce avioanele și avioanele pasagerilor se simt lin și visător. Sunt mici detalii ca acestea care au continuat să mă impresioneze pe parcursul întregii mele perioade de joacă. Dezvoltatorii merită toate plăcerile pe care urmează să le primească din cauza acestei atenții la micile detalii.

Citeste si  Far Cry 6 Dev explică noua setare încărcată politic

Trebuie spus că jocurile Flight Sim nu sunt pentru toată lumea, de fapt, sunt de obicei pentru o piață de nișă, dar cu Microsoft Flight Simulator venind la Gamepass, (dacă ai un abonament și un computer infernal), ai fi nebun să nu măcar dă-i drumul. Pentru a nu face acest lucru, lipsește una dintre cele mai renumite realizări tehnice care au fost aruncate vreodată într-un sistem de acasă. Jucătorii potențiali nu ar trebui să se teamă de scufundări, datorită tutorialelor excelente și a opțiunilor de dificultate, iar pasionații de zbor ar trebui să știe că tot ceea ce așteaptă de la un sim de zbor este prezent și corect. Nu există nici o îndoială că acesta este un joc pentru veacuri, unul care va fi jucat în anii următori și vi se datorează dvs. pentru a încerca. Microsoft Flight Simulator este pur și simplu uimitor, nu există altă modalitate de a-l pune.