Reality

Frostpoint este un nou shooter multiplayer AAA VR din inXile, creatori ai Wasteland And Mage’s Tale

Dezvoltatorii renumiți de francize clasice de jocuri precum Wasteland și The Bard’s Tale, precum și crawler-ul Dungeon VR The Mage’s Tale, își dezvăluie următorul proiect exclusiv VR: Frostpoint. Aceasta este o schimbare de ritm pentru inXile Entertainment, fiind un shooter multiplayer în prima persoană în loc de un RPG, dar creează pentru a fi ceva care merită să fii atent.

Frostpoint (care nu trebuie confundat cu trăgătorul VR exclusiv PSVR, Farpoint) este un shooter VR multiplayer VR de la inXile care își propune să ofere o experiență inovatoare PvPvE. Acest lucru înseamnă că, în timp ce luptați împotriva altor jucători pentru a controla punctele și pentru a câștiga meciuri competitive, în mediul înconjurător există monștri care fac ravagii și care provoacă haos în același timp pentru a-i întoarce cu adevărat genul pe cap.

La începutul acestei luni am avut ocazia să vorbesc cu Brian Fargo, Studio Head la inXile, și cu Pete Mayberry, Lead Designer de la Frostpoint, pentru a discuta despre joc, despre dezvoltarea sa și despre ce se pot aștepta jucătorii. Este un interviu detaliat încărcat cu detalii suculente. Puteți urmări totul într-un videoclip încorporat mai departe de această caracteristică sau puteți continua să citiți pentru cele mai importante.

Frostpoint este un trăgător VR multiplayer de calibru AAA, axat pe echipa competitivă și lupta echipei. Comparațiile cu Battlefield au fost făcute în interviu și pot vedea asemănarea și inspirația din trailer și capturi de ecran, deși cu un spin ciudat post-apocaliptic.

Când încărcați în Frostpoint, veți confrunta cu alți jucători, faceți sortare pe una dintre cele două echipe, apoi loviți un bunker cu un zid de arme, costume de armură și gadgeturi din care să alegeți. Nu există un sistem de clasă, ci se bazează doar pe echipamentul pe care îl aduceți cu voi.

„Avem o suită de arme realiste, cu atașamente precum obiecte și mânere second hand”, spune Mayberry. „Avem, de asemenea, o suită de arme de ficțiune, care sunt cu adevărat interesante de jucat, care schimbă dinamica jocului. În ceea ce privește ieșirea și găsirea lotului, vor exista locații în care aceste upgrade-uri se întâmplă, acestea devin puncte fierbinți de dispută între echipe. Deci, în lume, există arme disponibile, dar fiți foarte atenți să le luați. „

Deoarece Frostpoint nu se bazează pe clasă, înseamnă că îți vei schimba stilul de joc în funcție de costumul de armură pe care îl porți și de armele pe care le poți.

„Este un sistem de clasă liberă”, spune Mayberry. „Ca jucător, clasa ta se bazează cu adevărat pe instrumentele pe care le apuci de perete, plătești moneda în joc pentru a face upgrade, iar costumele adaugă un anumit nivel de caracteristici asemănătoare clasei. Unele costume au jucători care aleargă mai repede, o protecție mai bună, reducând reculul armei, există anumite lucruri care se schimbă. Dacă vrei să fii greoi, poți fi un greu, dacă vrei să fii cercetaș, poți fi sau poți să fii un sprijin pur, poți. „

Există două moduri de joc planificate chiar acum: jocul clasic al morții și dominația echipei, ambele vor fi de până la 10 v 10. Dominația funcționează la fel ca în Call of Duty sau Destiny, în care echipele controlează punctele intermediare de pe hartă și acumulează puncte bazate pe cât timp pot menține controlul. Mayberry a confirmat, de asemenea, că bots vor fi la lansare, astfel încât să puteți juca singur și să vă distrați, sau doar cu un grup mic de prieteni ca experiență de cooperare.

Citeste si  Tarzan VR Mixed Reality trailerul arata cum se joaca pe liene

Dar asta nu este tot. Pe lângă lupta cu cealaltă echipă, fiecare mod de joc de pe fiecare hartă are și o grămadă de creaturi ostile care atacă pe oricine și pe toată lumea. Acest lucru creează o experiență PvPvE relativ unică, care este sigură că îi va ține pe toți.

„Atunci există un al doilea strat întreg cu elementul PvE”, spune Mayberry. „Există o amenințare constantă a acestor creaturi biomecanice care provin din toate direcțiile. Vei lupta împotriva echipei inamice și vei întoarce colțul, atunci vei fi confruntat cu aceste creaturi care trântesc. Este o dinamică grozavă să se ocupe de aceste lucruri, apoi să se ocupe cu cealaltă echipă și să încerce să câștige ziua împotriva acestor două forțe.

Mayberry continuă să descrie aceste creaturi ca fiind o „resursă” pe care jucătorii o vor căuta, care ar putea să-și piardă moneda care poate fi folosită pentru a face upgrade și pentru a îmbunătăți uneltele în timpul meciurilor.

„Stratul elementului PvPvE este foarte fain, schimbă dinamica câmpului de luptă când joci”, spune Mayberry. „Artiștii noștri au făcut o treabă fantastică, arată foarte frumos pentru un joc VR și chiar pentru un joc non-VR arată frumos. Stratăm în elementul de știință lite pentru a putea introduce lucruri mai puțin realiste. De exemplu, armele energetice sunt o explozie, scuze pentru frauda. „

Frostpoint va avea o perioadă gratuită, Open Beta, în septembrie, pentru a-i determina pe oameni să încerce jocul. În acea perioadă, primii 10.000 de jucători au șansa de a câștiga o copie gratuită a jocului în timpul ceea ce inXile numește campania „Joacă la propriu”.

„Vom semăna beta cu primii 10.000 de jucători și ori de câte ori îndeplinesc un anumit criteriu, fie că este numărul de ore sau numărul de meciuri sau orice am decide, vom oferi doar o copie a jocului. să recunoaștem că au depus tot acest efort pentru a ne ajuta să facem un joc mai bun ”, spune Fargo. „Sperăm că ceea ce va face este să creăm o bază de jucători din prima zi [la lansarea completă]”.

Deoarece Frostpoint este un shooter competitiv fără un mod de poveste, acesta este un teritoriu nou pentru inXile. Cu toate acestea, nu înseamnă că lorele sunt ceva la care nu s-au gândit.

„Cu majoritatea celorlalte jocuri pe care le facem, le livrăm și apoi am terminat cu adevărat dacă nu facem DLC”, spune Fargo. „Am crezut că ar fi distractiv să creăm o lume în care să adăugăm lucrurile în timp. Deci, de fapt, avem o mulțime de lucruri profunde scrise care vor spune o poveste pe parcursul mai multor ani. Ideea este, presupunând că există succes, că continuăm să construim pe această lume. Mai întâi, a trebuit să facem cuiele sistemelor de bază pentru că, dacă jocul nu este distractiv, nimeni nu va păsa de mult, așa că am vrut să facem aceste piese mai întâi și apoi să putem stabili alte aspecte mai târziu. „

Citeste si  Wasteland 3 - Să trăiești în apocalipsa nu a fost niciodată atât de distractiv

Brian Hicks nu mai este inXile, dar a fost câțiva ani și a fost o parte cheie a viziunii timpurii a acestui joc. Hicks a fost directorul creativ pe DayZ timp de mai mulți ani și are un fundal profund în shooterele online. Experiența sa este cea care a ajutat inXile să pună bazele creării unui FPS multiplayer online – astfel încât piulițele și șuruburile să fie solide.

Întrucât ceea ce am jucat nu mai există ca concept de joc, sunt nerăbdător să văd cum este iterația actuală a Frostpoint. Elementele de supraviețuire erau intrigante înainte, dar dimensiunile masive ale hărții și dispunerea goală ar fi fost cu siguranță o corvoadă. Simplificarea lucrurilor și accentuarea cu adevărat a luptei cu un amestec de elemente PvPvE dinamice sună ca o mulțime de ingrediente grozave, așa că sperăm că se va dovedi o rețetă a succesului.

Mai Multe

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button