Mobile

Apple tocmai banat jocul Fortnite din App Store

Apple spune că Epic încalcă regulile sale din App Store utilizând propriul sistem de plată.

Apple a eliminat jocul Royal Royale Fortnite de la Epic Games din App Store, după ce joi dezvoltatorul a pus în aplicare propriul său sistem de plată în aplicație, care a ocolit taxa de 30% la Apple.

Decizia marchează o escaladare semnificativă a feudei dintre Epic și una dintre cele mai dominante piețe de software pentru software mobil din lume. De asemenea, vine la un moment deosebit de plin pentru Apple, întrucât producătorul de iPhone navighează în problemele antimonopolului asupra funcționării sale în App Store și a regulilor pe care le impune anumitor dezvoltatori.

În urma eliminării, Epic a dezvăluit o serie de răspunsuri atent calculate, inclusiv un proces antimonopol care urmărește să creeze App Store-ul Apple ca monopol și un videoclip de protest care a difuzat pe YouTube și în cadrul Fortnite însuși batjocorind reclama iconică a producătorului de iPhone „1984”. fani de jocuri pentru #FreeFortnite susținând lupta sa împotriva Apple.

Apple a declarat într-o declarație către The Verge că intenționează să colaboreze cu Epic pentru a „rezolva aceste încălcări”, dar că nu are intenția de a crea un „aranjament special” pentru companie. Iată declarația companiei în întregime:

Astăzi, Epic Games a făcut pasul nefericit de a încălca liniile directoare ale App Store, care sunt aplicate în mod egal fiecărui dezvoltator și concepute pentru a menține magazinul în siguranță pentru utilizatorii noștri. Drept urmare, aplicația lor Fortnite a fost eliminată din magazin. Epic a activat o funcție din aplicația sa care nu a fost revizuită sau aprobată de Apple și au făcut-o cu intenția expresă de a încălca liniile directoare ale App Store cu privire la plățile din aplicație care se aplică fiecărui dezvoltator care vinde produse sau servicii digitale.

Epic are aplicații pe App Store timp de un deceniu și a beneficiat de ecosistemul App Store – inclusiv instrumentele sale, testarea și distribuția pe care Apple le oferă tuturor dezvoltatorilor. Epic a fost de acord cu termenii și liniile directoare ale App Store și ne bucurăm că au construit o afacere de succes în App Store. Faptul că interesele lor de afaceri îi determină acum să facă eforturi pentru un aranjament special nu schimbă faptul că aceste recomandări creează condiții de joc echitabile pentru toți dezvoltatorii și fac magazinul în siguranță pentru toți utilizatorii. Vom face toate eforturile să lucrăm cu Epic pentru a rezolva aceste încălcări, astfel încât să poată returna Fortnite în App Store.

Epic a implementat propriul sistem de plată și în versiunea Android a Fortnite, determinând Google să ia măsuri similare și să elimine jocul din Play Store. Totuși, utilizatorii de Android pot descărca în continuare Fortnite folosind lansatorul de aplicații al lui Epic, pe care îl distribuie independent prin orice browser web mobil.

„Ecosistemul Android deschis permite dezvoltatorilor să distribuie aplicații prin mai multe magazine de aplicații. Pentru dezvoltatorii de jocuri care aleg să utilizeze Play Store, avem politici consistente care sunt corecte pentru dezvoltatori și păstrează magazinul în siguranță pentru utilizatori ”, spune un purtător de cuvânt Google pentru The Verge. „Cu toate că Fortnite rămâne disponibil pe Android, nu mai putem face disponibil pe Play, deoarece încalcă politicile noastre. Cu toate acestea, salutăm oportunitatea de a continua discuțiile noastre cu Epic și de a readuce Fortnite la Google Play. „

Citeste si  ‘Suicide Squad: Kill The Justice League’ detalii noi dezvăluite

Abordarea Epic pare concepută pentru a provoca Apple (și într-o măsură mult mai mică Google) într-un răspuns, deoarece studioul Fortnite a prezentat explicit în noua sa actualizare iOS cum utilizarea sistemului de plată în aplicație Epic ar avea ca rezultat prețuri mai ieftine. De exemplu, 1.000 V-dolari, care este aproximativ echivalent cu moneda Fortnite în joc de 10 USD, costă acum doar 7,99 USD dacă utilizați plata directă Epic în locul procesării de plată standard Apple. În mod normal, acea sumă de monedă costă 9,99 USD. Epic spune că, în acest caz, clienții păstrează economiile suplimentare, nu compania. Asta arăta noul aranjament ca o mișcare pro-consumator în locul unui joc de putere lacom.

Începând de acum, cei care au descărcat deja Fortnite pe iOS pot încă accesa jocul; numai descărcările noi sunt dezactivate ca urmare a extragerii jocului din App Store. Puteți utiliza în continuare sistemul de plată în aplicație al Epic, în conformitate cu Gene Park The Washington Post, care a utilizat atât sistemele de plată Apple cât și Epic pentru a achiziționa v-bucks.

Inițial nu a fost clar modul în care vor funcționa actualizările la Fortnite – unii utilizatori care au descărcat jocul, dar nu l-au deschis de ceva vreme, au raportat că fișierele de actualizare sunt încă; descărcarea normală – dar Epic ar trebui să facă ca jocul să fie reinstalat în App Store pentru a împinge modificări substanțiale viitoare la versiunea iOS. Compania a clarificat într-o întrebare frecventă postată pe site-ul său web că jocul va continua să funcționeze normal până la lansarea Capitolului 2 – Sezonul 4. În urma acestui fapt, „jucătorii care accesează Fortnite vor putea juca versiunea 13.40 a Fortnite, dar nu va putea accesa niciun conținut nou sau noul Battle Pass ”, se arată în FAQ.

CEO-ul Epic, Tim Sweeney, s-a plâns de mult timp că magazinele de aplicații mobile nu mai justifică reducerea de 30 la sută pe care o iau de la toți dezvoltatorii și a solicitat schimbări substanțiale ale modului în care companii precum Apple și Google desfășoară afaceri cu dezvoltatorii terți. „Este timpul pentru schimbări”, a spus Sweeney pentru The Verge în 2018. „Producătorii Apple, Google și Android realizează profituri vaste și vaste din vânzarea dispozitivelor lor și nu justifică în niciun fel reducerea de 30 la sută”. Epic a lansat un magazin de jocuri pe PC în care este nevoie doar de 12% din venituri ca o modalitate de a încerca să încurajeze o schimbare similară pe piața Steam a concurentului Valve.

Citeste si  Review Pascal’s Wager

Dezbaterea este mai mare decât reducerea cu 30 la sută. Apple se confruntă cu critici crescute în aceste zile cu privire la modul în care gestionează nu numai App Store și taxele obligatorii, dar și pentru modul în care își aplică liniile directoare în felul în care unii dezvoltatori și critici consideră că este nedrept și pot fi de fapt concepute pentru a beneficia Apple de concurenții săi .

De exemplu, Apple a acordat recent Amazon o scutire de taxa de 30% la vânzarea unor emisiuni TV și închirieri de filme prin intermediul aplicației Prime Video, lucru pe care compania spune că este permis doar pentru anumite platforme video streaming. În plus, documentele judiciare publicate în cadrul audierii antitrust Big Tech, luna trecută, au relevat că Apple a tranzacționat un acord special cu Amazon în 2016 pentru a reduce tarifele pe care le presupune abonamentelor Prime Video de la 30% la 15% pentru a obține aplicația Amazon în App Store.

Între timp, patru ani mai târziu, Apple a prezentat de ce nu va aproba niciodată aplicațiile de jocuri cloud și serviciile de abonare la jocuri, cum ar fi MicrosoftCloud și Xbox Game Pass, precum și Google Stadia. Justificarea Apple pentru acest lucru – că nu poate examina individual toate jocurile oferite de platformele de jocuri cloud, așa cum ar fi aplicațiile standard pentru iOS – a provocat Sweeney să emită o condamnare aspră. „Apple a scos în afara legăturii metaversul”, a scris el pe Twitter. „Principiul pe care îl afirmă, luat literal, ar exclude toate ecosistemele și jocurile multiplă platformă cu moduri create de utilizatori: nu doar XCloud, Stadia și GeForce ACUM, ci și Fortnite, Minecraft și Roblox.”

Citeste si  State Of Survival - Sfaturi și trucuri

De când Fortnite a ajuns prima dată pe mobil în 2018, jocul a existat ca o aplicație standard pentru iOS; Sweeney a spus în mod deschis că compania sa a făcut-o doar pentru că nu există altă cale de a intra în ecosistemul închis al Apple. Asta înseamnă că Apple a preluat 30% din toate achizițiile în aplicație de monedă Fortnite folosite pentru achiziționarea serviciului său de abonament pentru pașii de luptă și a pieilor cosmetice, emoticonurilor și a altor bunuri digitale care fac din bătălia royale una dintre cele mai profitabile proprietăți de divertisment de pe planetă. . Fortnite a câștigat Epic 2,4 miliarde de dolari în 2018 și 1,8 miliarde de dolari în 2019, ajutat în mare parte de popularitatea sa pe platforme, deoarece jucătorii pot utiliza același cont pe iOS, Nintendo Switch, PS4, Xbox One și PC.

Epic a ocolit anterior Google Play Store pe Android, eliberând Fortnite ca descărcare directă prin intermediul lansatorului său de software. Însă, în cele din urmă, studioul s-a retras la începutul acestui an, după ce nu a apelat la Google pentru o scutire de reducerea sa similară de 30% din toate achizițiile din aplicație. „După 18 luni de operare Fortnite pe Android în afara magazinului Google Play, am ajuns la o realizare de bază”, se arată în declarația Epic. „Google pune dezavantaj software-ul descărcabil în afara Google Play.”

Declarația lui Epic la acea vreme era transparentă în ceea ce privește modul în care Google și, prin extensia Apple, tratează software-ul terț care nu respectă regulile sale. Ulterior, Epic s-a alăturat și Match Group, compania-mamă a Tinder și a altor aplicații de dating, în emiterea declarațiilor de susținere pentru două investigații antitrust în curs de desfășurare în cadrul Apple, efectuate de Uniunea Europeană, lansate abia după ce Spotify și alți producători de aplicații au protestat împotriva aplicațiilor din App Store, spun ei în mod nedrept pedepsiți concurenții Apple.

Mai Multe

Articole Similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button